Wednesday, October 5, 2011

bencinyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

sebenarnya kan aq ad lah benci dua tiga orng bebudak kat dalam kelas  aq niey xpi,,, aq x tahu mcmana nk mulakan dahulu hehehe... gini... aq x suka dye ni sbb dye selalu menunjuk bukan aq nak kata aq niey x pernah menunjuk kat dye xpi x lah berlebih lebih sangat... dye ni kalau menunjuk memang x ingat dunia dah lantak pi dye  ja... kalau dye dah mula ckp memang gerenti kitorang (bff aq termasuk aq jugak lah) .. tu sebab per1 kenapa aq benci dye ke2 sebab dye  tu suka mengumpat ( ceh mcm lah aq niey x pernah mengumpat ) heheheh... xpe aq mengumpat kat kau niey wahai blog bukan org pown... wah dah lain tema dah ni ok berbalik kepada cerita kita tu pulak ye... aq selalu gak lah dngr dari mulut kawan aq niey yg mengatakan tuttttt ni selalu mengumpat sal aq balik2 aq jugak yg kena hua3 kecian kan salah satunya dia ckp aq niey mulut celopar suka ati nenek moyang dye aje kan karang aq  kasi pelempang baru tahu kan???? dia juga selalu cerita perkara yg terjadi terhadap dye kat sekolah kat mak dye  .. setiap kali kitorang gaduh mesti dye balik mengadu kat mak dye... punyalah wajib bkn sunat hehheheh... ada baru je semalam aq dpt info ni.. kwn aq ckp mak tuuuuutt yg aq benci ni ckp kat kawan aq(sue) mcm ni  "nani selalu gaduh ngan tuttt tu sebab dye nak malukan mak bapak dye .. dye tu ank yg x sedar diri " menyirap darah aq mendengornyerr rasa macm nk bagi sebijik aje kat mak ngan ank dye tu sedap mulut aje ckp aq ni mulut celopar yg tukang ckp tu pown sama gak 2 kali 5 aje kan... nasib baik lah masa kwn aq beri informasi tu kat aq tuttt tak dtng kalau x alamatnya perrang dunia ke2 lah gamaknya.... hehehehe... 4 your informations aq ni memang suka sngt2 gaduh ngan tuutttt ni besttttt... aq mmng benci dye sesangat hanya tuhan  jer tahu... ehh ehh ehh  dah larut  malam dah ni ...  bnyk nyerr dosa aq malam niey hehehehe... xpe...  hua3 esk aq kena bngn pagi nk g ambl kakak kesayanganku a.k.a. cik gedik heheheh.. dye dah bertolak kul 9.00 malam hrp2  sampai denga selamat ye... bye bye.. mungkin nanti gadis comel akan tulis lagi banyak yer tentang si dye yg aq benci tu....

2 comments:

Ainira said...

sapa brtuah tu?yg awk bnci.sdh tntu c dye kan?i know that ok.bye.

cheritera gadis comel said...

ermmm kalau awk xhu xpe lah

Post a Comment

~when I follow my heart it leads to yours~