Tuesday, November 8, 2011

letih derr takut pom ada...

Photobucket
huhhhhhhhh pasti meletih kannn ari nieyy walaupom org dah start keje... ,, sek sek di bachok x sek tau yeahh yeahhhh  oukey berbalik kepada cerita kiterr naperr aq kata ari nieyy pasti meletihkannn coz nyerr aq  my family kene g mkn gulai kat tawang.. huhh pasti letih coznyerr aq dah mls nk g jalan... xi x derr arah tul lahh owng tue ckg aq so kene lah pergi kan?? untuk menghormati dyerr lah katakan ......... x tau nk wat aperr derr.. boring tahap gaban dah nieyy tue arghh pepagi niey aq dok online .. walaupom x mandi ag hehheh.. bertuah punyerrrr budakkk...( budak kerww) hheheheh betul lah budak 12 tahun x cukup ag... anywayyy siapa yang baca entry ni.. kan??? aq nk minta diorang doa doa kan lah aq yerr  coz aq niey tengah dalam kemuncak yerr  debaran ini semakin dirasai.. ari khamis atau rabu nieyy kemungkinan besar keptusan peperiksaan UPSR akan diumumkan??? oh no!!!!!!!!!!!!!! wth of the explanation huhhh takowt nyerrrrrrrrrrrr. ok derr gua choww dulu...

2 comments:

YNA said...

good luck dear :)

adik akak pun amek upsr :)

cheritera gadis comel said...

huhu say gud luck jugak kat adik akak tue yeww
inshaallahh jika diizinkan Tuhan

Post a Comment

~when I follow my heart it leads to yours~